Otwarcie Jaga Art Studio
Otwarcie salonu grzejników JAGA ART STUDIO przekroczyło ramy klasycznej uroczystości stając się happeningiem na temat ekologii i sztuki we współczesnym świecie. Grzejniki stały się symbolem, a zaproszeni goście świadkami i współuczestnikami pasji Jagi w kreacji ciepła.
Salon JAGA ART STUDIO w Warszawie przy ul. Zwycięzców 28 z założenia nie jest klasyczną ekspozycją grzejników. Zaprojektowany został jako miejsce, w którym spotykają się design, technologia i informacja. Wyposażony w wysokiej klasy multimedia może służyć zarówno do specjalistycznych szkoleń, kameralnych rozmów, a nawet rockowych koncertów. O niezwykłym klimacie tego miejsca mogli przekonać się goście firmy Jaga Polska zaproszeni na uroczyste otwarcie salonu, które odbyło się 23 października br. Wydarzenie zgromadziło przyjaciół i sympatyków Jagi – przedstawicieli prasy, środowiska architektów oraz współpracujące firmy.
Kluczowym założeniem spotkania była integracja, stąd pomysł na zaaranżowanie imprezy nie tylko w salonie, ale również w całej Galerii Saska Kępa i zaproszenie do współpracy firm, które mają tu swoje siedziby. Stonowany rytm wydarzenia Jaga zrodził przestrzeń do wzajemnych kontaktów, rozmów i refleksji na temat kondycji współczesnego świata wywołanej przez Jana Kriekelsa, właściciela i CEO Jaga N.V., filozofa i performera. W swojej prezentacji zaprezentował on źródła powstania Jagi, które swój początek mają w pierwotnej potrzebie ciepła. Krokiem w przyszłość była prezentacja książki pod znamiennym tytułem „Innovate or die”, w której Jan Kriekels wypowiada się na tak istotne tematy dla świata jak ekologia, konsumpcjonizm i kreatywność. Prezent, którym właściciel Jaga obdarował polski salon, również ma znaczenie symboliczne. To mały model wielkiego totemu – wspólnego dzieła wszystkich pracowników i współpracowników firmy, który znajduje się przed siedzibą firmy Jaga w Belgii. Ręcznie rzeźbiony jest dowodem wspólnej pracy, pasji i zaangażowania.
Jednym z bohaterów otwarcia JAGA ART STUDIO był również czekoladowy grzejnik Heatwave wykonany przez mistrzów z firmy Wedel. Słodki grzejnik rzeczywistych rozmiarów wzbudził aplauz gości, którzy podczas spotkania mogli podziwiać zarówno proces jego powstawania, jak i delektować się wybornym smakiem czekolady.
Przez całą uroczystość przed Galerią Saska Kępa obecny był Jaga Experience Truck – multimedialna wizytówka firmy, która reprezentuje markę podczas podróży po różnych zakątkach świata. Oryginalnie zaaranżowane wnętrze ciężarówki pełne światła i dźwięku było kolejną platformą do integracji stworzoną w tym dniu przez Jaga Polska. Uczestnicy imprezy, jak również przypadkowi przechodnie, byli żywo zainteresowani niezwykłym pojazdem, który pojawił się na ulicach Warszawy.
Wydarzeniu otwarcia JAGA ART STUDIO patronowały kluczowe media branżowe i wnętrzarskie oraz partnerzy tacy jak Wedel, BMW, KOD, BoConcept, Luminosfera i in, którzy ufundowali gościom Jaga miłe upominki.
JAGA ART STUDIO przy ul. Zwycięzców 28 w Warszawie jest obecnie największą i najbardziej kompleksową prezentacją grzejników belgijskiego producenta w kraju. Na miłośników dobrego wzornictwa czekają w salonie modele jak: Heatwave – niezwykły grzejnik w formie ornamentu, superwydajny grzejnik Vertiga Kirei w obudowie z ekologicznego tworzywa na bazie soi, zachwycająca Vertiga Glow wykończona lakierem o fortepianowym połysku, Crossroads czyli grzejnik-labirynt, Iguana oparta na planie słońca, kamienny grzejnik Geo, zamknięty w stylowej drewnianej obudowie Knockonwood i kilkanaście innych grzejników dekoracyjnych.
Pasjonaci technologii znajdą w salonie kluczowe grzejniki ścienne producenta takie jak Strada, Tempo, Play, Linea, wentylokonwektory (Briza, Freedom), szeroką ofertę grzejników stojących oraz jednostki kanałowe takie jaki Mini Canal, Micro Canal, Quatro Canal. Do obejrzenia jest również szeroka oferta kratek do grzejników kanałowych, a wśród nich designerskie nowości: Pebbles i Accordion.
Doradcy techniczni Jaga Polska służą w salonie informacją na temat technologii grzewczych i rozwiązań Jaga takich jak Low-H2O (mała pojemność wodna) czy DBE (Dynamic Boost Effect), system dynamicznego doładowania grzejników o małej pojemności wodnej, zwiększający ich wydajność.
– Zapraszamy do salonu JAGA ART STUDIO na rozmowy i dyskusje o kreatywności, designie, technologii – mówi Dariusz Majchrzak z Jaga Polska. – Chcemy, by miejsce to było platformą do przekazywania aktualnej wiedzy i prezentacji najnowszych rozwiązań grzewczych szerokiemu gronu odbiorców: klientom, współpracownikom, studentom, dziennikarzom i in.
Data artykułu: 27.10.2014 r.