• JAGA - FABRYKA GRZEJNIKÓW

    MARKA Z PASJĄ, KTÓRA
    ROZGRZEWA SERCA i DUSZE

JAGA W LICZBACH

  • Rok założenia: 1962
  • Zatrudnienie: 600 osób
  • Obroty: 100 milionów Euro w głównych 30 krajach
  • CEO: Jan Kriekels
  • Powierzchnia produkcyjna: 45.000 m²
  • Roczna produkcja: 350 000 metrów grzejników Low-H2O, 100 000 sztuk grzejników dekoracyjnych

O NAS

Jaga, 60 lat innowacji

Żadna inna firma nie oferuje tak wielu rozwiązań grzewczych. Jaga stworzyła świeże, nowe projekty o indywidualnym charakterze, stosując różne techniki produkcji i nowe materiały. Pionierskie rozwiązania Jaga, takie jak elegancki Accolade, kamienny Geo, Strada z gładkim panelem oraz legendarna Iguana ilustrują to najlepiej. Nie jest zatem przypadkiem, że Jaga otrzymuje wiele nagród za stylistykę, projekty, oszczędność itd. Innowacja i design są tak integralną częścią firmy, że Jaga od 2001 roku figuruje na liście European Design Ranking. Jest to prestiżowe miejsce wśród najbardziej postępowych marek z całej Europy, których wysiłki skupiają się na wytwarzaniu dobrze zaprojektowanych produktów.

Jaga przełamuje tradycyjne sposoby myślenia

Innowacyjna konstrukcja nie jest jedynym obszarem, w którym Jaga wyznacza trendy. Oczywista jest również silna świadomość ekologiczna. Wszystkie grzejniki Low-H2O są wykonane z materiałów nadających się do recyklingu w 100%, mają długą żywotność i są energooszczędne. Grzejniki Jaga lakierowane są w sposób przyjazny dla środowiska, bez użycia rozpuszczalników. Firma działa w ten sposób od 30 lat, wyprzedzając wszystkie tego typu regulacje i przepisy dotyczące ochrony środowiska. Ponadto Jaga uczestniczy aktywnie w wielu międzynarodowych organizacjach na rzecz bardziej przyjaznych dla środowiska domów, stylu życia i ogrzewania, co dowodzi, że taka polityka wyrażana jest nie tylko w słowach, ale również w czynach.

Rozgrzani i szczęśliwi klienci

Priorytetem firmy Jaga pozostaje oczywiście zadowolenie klientów. To nasz nadrzędny cel, które staramy się osiągnąć poprzez, między innymi, najwyższą jakość produktów. Jakość jest ważnym elementem naszej strategii biznesowej, a wysiłki te zostały nagrodzone już w roku 1995 certyfikatem ISO 9002, co świadczy o ciągłej i szczegółowej kontroli przeprowadzonej w sprawie surowców, procesów wytwarzania i produktu końcowego. W ten sposób Jaga tworzy rozwiązania grzewcze nie tylko do ogrzania domu – chcemy również rozgrzewać twoje serce.

Począwszy od pierwszego etapu projektowania naszych produktów, a kończąc na dostawie, każdy z nas stara się z równą starannością sprostać oczekiwaniom naszych klientów. Nasz system zarządzania jakością jest rozwijany wokół międzynarodowej normy ISO 9001.

ESTETYKA

Jaga wprowadza estetykę do koncepcji ogrzewania, tworząc nowatorskie projekty, które stymulują zmysły. Dzięki zastosowaniu innowacyjnych materiałów i technik produkcji powstaje zupełnie nowa konstrukcja i forma grzejnika. Dbałość o szczegóły nie ustępuje tylko pragnieniu zapewnienia najwyższego komfortu cieplnego. Estetyczny aspekt każdego grzejnika podnosi rangę produktu do dzieła sztuki.

ETYKA

Jaga zmierza do tworzenia lepszego świata, zaczynając w pierwszej kolejności od własnych działań. Nie oglądamy się na notowania giełdowe, ani nie liczymy na jednorazowy i krótkoterminowy zysk. Staramy się prowadzić uczciwą działalność, która charakteryzuje się szacunkiem do świata i człowieka. Zasady te stosujemy w relacjach z klientami, dostawcami i pracownikami. W naszych decyzjach strategicznych, jako priorytet traktujemy jak najmniejsze obciążenie dla środowiska.

TECHNOLOGIA

Jaga jest ekscytującym, pionierskim i żywym organizmem. W naszych laboratoriach eksperymentujemy z nowoczesnymi i przyjaznymi środowisku technologiami. Łączymy naszą markę ze wszelkimi przejawami aktywności, które podobnie jak my emanują dynamiką, pasją i doświadczeniem. Jaga to nie tylko firma, ale kultura i filozofia z dodatkiem odpowiedniej ilości °C komfortu cieplnego.

Jaga Polska 2024 - © Copyright